Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, hasılat ve bağ alanları üzere bileğişkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz için farklı bileğerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde bulmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mualla etkinliği, şayan maliyette tasni zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle müşterek imdi “ne istersem onu hileırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin bekçi mefret rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve iletişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına entrika iş proseslerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturulma fail yıllarda genel ağ kent çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir iş daha var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çhileışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında saksılayıp şirketin ciddi finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin saat içinde üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da özge bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtalı. Doğrusu yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, nihayetinde matlup mealları vermemektedir.